Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Popcakes / Cakepops

En er was er ééntje jarig en glunderen dat ze deed.
Popcakes/Cake pops zouden het worden. En liefst met roze voor de meisjes en blauw voor de jongens.
Een popcakemachine kopen, zag ik niet zitten. Maar via een tip kwam ik terecht op deze website en vond ik een andere/goedkopere manier.  
Als recept gebruikte ik gewone cakebeslag met iets minder suiker, aangezien de candymelt + versiering al genoeg zoet smaakte.



De Candy Melts en de stokjes heb ik in de AVEVE gekocht, de siliconen bakvormpjes in de Action. (deze laatste is trouwens een heeeel gevaarlijke winkel voor de portemonee :-))
Fun om te maken met kids, hoewel het wel wat geduld en precisie vraagt. 



Om de popcakes te kunnen vervoeren liet ik de jarige een grote schoendoos beplakken met kleurrijk papier. Deze diende tegelijkertijd ook als verrassingsdoos met nog een klein aandenken aan haar verjaardag



Nog inpakken en wat extra versieren en de jarige kon met een grote glimlach op haar gezicht naar school vertrekken!



Ooojeee, de oudste dochter komt al aan mijn mouw trekken en vraagt : "En wat gaan wij maken voor mijn verjaardag?"
Er zijn weer al heel wat ideetjes die in mijn hoofd spoken, maar heb nog 3 weken de tijd om iets te bedenken :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten